pátek 3. července 2009

Když se něco má pos*at, tak v tu nejvhodnější dobu


Nemám ráda sprostá slova, používám je jen v situacích kdy už se o mne pokouší infarkt jako úlevu. V písemné formě to samozřejmě pomáhá též. Proto ten nehezký nadpis. Ale já už nemám slov slušných.

Dnes mi zavolala majitelka bytu, od které ho máme 5. rok pronajatý, že ho musí prodat, aby vyplatila tetu z domu jejího otce. Je to složité, ale ne důležité. Důležité je, že ho nabídla nám. Fajn, ale prý pokud máme zájem, tak 1,7 mio potřebuje mít na účtě do 25/8. Vtipné, že? To nic, já jen skočím do spořky s igelitkou a vyzvednu ten pakatel. O nic nejde. Nejde o to, že tvrdila, že se to bude řešit na podzim, nejde o to, že tím pádem mám po srpnové dovolené, kterou musím v práci hlásit už v lednu (pokud do toho půjdeme), nejde o to, že mám po dovolené i když ho kupovat nebudeme, protože se budeme stěhovat do jiného podnájmu.

Nejde vlastně o život.... ale je to k pos*ání!

3 komentáře:

  1. Tak jsem tu... Tedy musím uznat, že jsi šikovná. Já bych se tak rychle na novým hostingu nezorientovala :-) a jinak koukám, že některý lidi jsou prostě hrozně ''vtipný''. Jistě... bafnout igelitku a jde se. Taky už mě to párkrát napadlo :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tohle mi přijde opravdu "ftipný"... Nejdřív bych se ptal, jestli to vůbec myslí vážně... No jo, milionek sem, milionek tam :-D Nějak rychle... Souhlasím, vždycky něco přijde ve vhodnou dobu, jsem mistr v načasování takových věcí, ale tohle by mě teda nenapadlo...

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojda Janí, Andílku to vás ráda vidím!!! Věci se pohly dál viz můj další žblept :)

    OdpovědětVymazat